Retour Beleid – Zozo24.nl
Meteen naar de content

Retour Beleid

Stijl-, maat- en fotowijzigingen
Zodra je bestelling is geplaatst, ga je ermee akkoord en begrijp je dat het een op maat gemaakt product is dat onmiddellijk in productie wordt genomen en dat er geen ruimte is om nog wijzigingen aan te brengen.

Adreswijzigingen
Als je het verzendadres wilt wijzigen, stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer, het huidige verzendadres en het adres dat je wilt wijzigen. We kunnen het adres wijzigen totdat je bestelling onze fabriek verlaat!

Beschadigde/bedrukte artikelen
Als het product defect aankomt, drukken we het opnieuw en sturen we het gratis opnieuw op. Neem hier contact met ons op met een foto van het artikel en het bestelnummer. We drukken het artikel opnieuw en sturen het binnen zeven werkdagen naar je op.

Als je niet tevreden bent met het resultaat van je product, bieden we een gratis herdruk aan. Vul ons contactformulier in en voeg een foto van je artikel toe met uitleg over het probleem en je bestelnummer.

Retourneer je artikelen binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling.
Beschadigde/verkeerd bedrukte artikelen kunnen alleen worden vervangen binnen 1 maand na je oorspronkelijke besteldatum. Na deze periode van 1 maand is SIX niet verantwoordelijk voor het vervangen van beschadigde of verkeerd bedrukte artikelen.

Houd er rekening mee dat het ontwerp, de maat, de kleur en de afbeelding die je uploadt op je artikel worden afgedrukt. Als de verkeerde maat, kleur of afbeelding is gekozen en naar je is verzonden, is SIX niet verantwoordelijk voor het vervangen van deze artikelen.

Afwijzing van productafbeeldingen
Hoewel we er alles aan doen om onze producten nauwkeurig te fotograferen en in detail te beschrijven, kunnen we niet garanderen dat elke foto in productie de werkelijke kleur of het uiterlijk van de koopwaar nauwkeurig weergeeft vanwege veranderingen in schermresolutie. Neem contact met ons op als je vragen hebt over de kleur, het materiaal of de maat van een artikel voordat je het koopt

Verloren pakketten
Als je pakket zoek blijkt te zijn geraakt tijdens het transport, vervangen we het pakket graag en zorgen we ervoor dat je bestelling bij je aankomt. Als je niet wilt dat het pakket wordt vervangen, moeten we 30 dagen wachten voordat we de bestelling terugbetalen in het geval dat het pakket zijn weg naar jou vindt en wordt afgeleverd. Zorg ervoor dat je ons elke 7 dagen een e-mail stuurt met een update als je de bestelling al hebt ontvangen. Ons klantenserviceteam zal je bestelling gedurende de vier weken regelmatig controleren om de voortgang te volgen en nauwkeurige updates te geven.

Annuleren/Retourneren
Als je je bestelling wilt annuleren, moet je dit binnen 5 minuten na het plaatsen van je bestelling doen, omdat de productie binnen 1 dag wordt afgerond. Als je je bestelling binnen de gestelde tijd annuleert, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. Omdat je gepersonaliseerde producten uniek zijn en speciaal voor jou zijn gemaakt, zijn de aanpassingskosten van $9 per artikel bij je aankoop inbegrepen. Als je je bestelling meer dan 3 uur na aankoop moet annuleren, betalen we je het volledige bedrag terug, minus de aanpassingskosten van $9.

Voor alle beschadigde of niet tevreden producten ben je zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van je bestelling. De kosten voor het terugsturen van de bestelling zijn altijd voor rekening van de klant.

Als je niet tevreden bent over de producten die je hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar support@zozo24.nl om je probleem met onze klantenservice te bespreken en een goede oplossing te vinden.

Betaal Veilig

24/7 Customer Service

Gratis Verzending

4.8 Sterren Reviews